sobota 19. května 2007

Ekonomické číslo pro dnešní den - Ceny online reklamy

V den, kdy se střílelo na Virginia Tech, vyskočily ceny za odklik na fráze "Virginia Tech," "Virginia Tech shooting," a "Virginia Tech massacre" až na pět dolarů. V průběhu následujícího týdne klesly na šest až osm centů za kliknutí.... Dlouhodobější termíny ze zpravodajství jako "Iraq war" stojí v průměru 39 centů za kliknutí.

Ceny online reklamy reagují neuvěřitelně pružně na náhodné podněty. Velké zpravodajské portály se v době mimořádných událostí snaží ulovit co nejvíce nových čtenářů, a tak neváhají za reklamu nabízet přechodně vysoké částky. Viceprezident NYTimes.com Murray Gaylord to přirovnává k dřívějším kamelotům vykřikujícím titulky nejnovějších zpráv na nárožích - jen teď se překřikování přesunulo do virtuální sféry.

Žádné komentáře:

Okomentovat