pátek 3. září 2010

Jak má fungovat reklama

Během těch pár srpnových týdnů v Čechách a na Slovensku jsem na několik hodin zahlédl i televizi. Tohle je ale jediná minuta, která mi z celého televizního vysílání utkvěla v paměti.

Nemohu si však odpustit jízlivou poznámku, že Google by mě ještě více potěšil, kdyby ve svých mapách konečně opravili hroznou hrubku a přestali psát "Česká Republika" (lidé z českého officu slíbili už dávno, že chybu opraví, a stále se nic neděje).

3 komentáře:

  1. Já po měsíci také opět koukal na TV a tahle reklama se mi také líbila ze všech nejvíce. Tyhle nenásilné reklamy jsou nejlepší. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Opět možná trochu pedanticky podotýkám, že název měl spíš znít: \"Jak má VYPADAT reklama\", poněvadž o účincích této reklamy (tj. jejím \"fungování\") není v příspěvku ani zmínky. :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. OK, beru zpět -- reklama má fungovat tak, aby \"utkvěla v paměti\". Pouze bych upřesnil, že leckdy sice utkví v paměti reklama, ale již nikoliv jméno firmy, což asi není to, co firmy reklamou sledují. :-)

    Tak např. mě občas zaujmout některé billboardy, ačkoliv mi vůbec není jasné, na co je to vlastně reklama. :-))

    OdpovědětVymazat