tag:blogger.com,1999:blog-6364221559851163833.post5907461236505431927..comments2023-10-31T09:35:35.155-05:00Comments on pinus@chicago: Jak má fungovat reklamapinushttp://www.blogger.com/profile/13417355034888415640noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-6364221559851163833.post-44478076105998569912010-09-03T07:21:53.000-05:002010-09-03T07:21:53.000-05:00Já po měsíci také opět koukal na TV a tahle reklam...Já po měsíci také opět koukal na TV a tahle reklama se mi také líbila ze všech nejvíce. Tyhle nenásilné reklamy jsou nejlepší. :-)rascalhttp://rascal.bloguje.cznoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6364221559851163833.post-45338708531574441342010-09-07T00:17:04.000-05:002010-09-07T00:17:04.000-05:00Opět možná trochu pedanticky podotýkám, že název m...Opět možná trochu pedanticky podotýkám, že název měl spíš znít: \"Jak má VYPADAT reklama\", poněvadž o účincích této reklamy (tj. jejím \"fungování\") není v příspěvku ani zmínky. :-)))Matěj Šusternoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6364221559851163833.post-40414620260729490522010-09-07T00:30:13.000-05:002010-09-07T00:30:13.000-05:00OK, beru zpět -- reklama má fungovat tak, aby \&qu...OK, beru zpět -- reklama má fungovat tak, aby \"utkvěla v paměti\". Pouze bych upřesnil, že leckdy sice utkví v paměti reklama, ale již nikoliv jméno firmy, což asi není to, co firmy reklamou sledují. :-) <br> <br>Tak např. mě občas zaujmout některé billboardy, ačkoliv mi vůbec není jasné, na co je to vlastně reklama. :-))Matěj Šusternoreply@blogger.com