pondělí 22. ledna 2007

Soutěž o nejlepší cover verzi Arnold Layne

Kamarád se svou kapelou soutěží o nejlepší cover verzi singlu Arnold Layne od Pink Floyd. A protože soutěž bude posuzovat sám David Gilmour a první cena je nahrávací den ve studiu Abbey Road, což by byl jeho splněný životní sen (kamarádův, ne Gilmourův), nemůžu nepomoci.

Hlasuje se tady na MySpace, tam si jejich verzi můžete i poslechnout. Kdybyste, stejně jako já, nemohli přijít na to, jak hlasovat, tak vězte, že nejdřív musíte vybrat počet skoro neviditelných hvězdiček pod žlutým nápisem Submit (samozřejmě, že správné číslo je pět!), a pak potvrdit.

3 komentáře:

  1. I ked musim povedat, ze mi to dalo prace aj s tvojim navodom. Namiesto zlteho nadpisu Submit som tam mala zlty napis Rank it!, no a namiesto \"skoro neviditelnych\" hviezdiciek tam boli hviezdicky \"uplne neviditelne\". Ale ja som sa nevzdala a zacala som klikat myskou naslepo v blizkom okoli toho napisu a postupne sa mi nejake hviezdicky zacali objavovat. Nuz a ked sa ich objavilo pat, zahlasovala som. :) Drzim mladej nadejnej kapele palce!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme za každý hlas, ať v Anglii vidí, že i Čechách umíme dělat muziku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, je tam nápis rank it, pod ním jsou ty hvězdičky, ale nejdou vidět ;) no nic, nakonec se hlasování povedlo

    OdpovědětVymazat