čtvrtek 12. října 2006

Kuřecí maso s ovocem

Kurecí maso s ovocem
Dnešní recept bude taková netradiční rychlovka. Měl jsem kuřecí a nevěděl jsem, co s tím. Takže nakonec s ovocem.

Suroviny: (3-4 porce)

300 g kuřecího masa 1 banán (přezrálý) 1 jablko 300 g hroznového vína červené víno med kukuřičný škrob nebo mouka na zahuštění sůl, pepř, chilli omáčka

Na nudličky nakrájené maso osolíme, opepříme a osmahneme. Přidáme na kolečka nakrájené banány, jablka na tenké plátky a hroznové víno (kuličky na půlky). Podlijeme červeným vínem a podusíme. Ochutíme medem (já použil medovou barbecue omáčku a taky nebyla špatná, bylo to pak takové pikatnější), kečupem a chilli omáčkou, podle potřeby zahustíme škrobem, alternativně ve vodě rozmíchanou moukou.

Podáváme s rýží.

1 komentář:

  1. Jardo, no vidim, ze se uspesne zabydlujete. Co takhle poslat e-mail? Jinak poslal jsem komentare na clanek v pdf vam i Tigranovi na cerge maily. Kdyby nedosly, kontaktujte HH, ja jsem na Krete.
    Zdravim, ek

    OdpovědětVymazat