pondělí 16. října 2006

Je libo na nákup?

Dnes jsem ušel půl míle do obchodu při 75 Fahrenheitech, abych si sehnal něco k jídlu. A co že jsem to koupil?

Tucet vajec, 10 uncí sýra, jeden a půl libry banánů, galon mléka, 17 uncí olivového oleje. Naštěstí už si můžu doma bez problémů uvařit, mám dvanánctipalcový hrnec a desetipalcovou pánev i spoustu menšího nádobí. Potřeboval jsem ještě toaleťák, tak jsem vzal stoyardovou roličku. Za nákup jsem zaplatil hrstí čtvrťáků.

A teď kontrolní otázka soudruzi - nakoupil jsem dost?

5 komentářů:

  1. .. muslim, ze pokladni v obchodu je 23 let a jmenuje se Sara.

    OdpovědětVymazat
  2. ... tak jednak MYSLIM, a jednak jsem Ti ani nepochvalil novy design .. hle hle hle hle ... Ty se tam nejak nudis .. asi vam davaji moc lehke domaci ukoly ... :)

    OdpovědětVymazat
  3. no tak si myslím, že poslední položka mohla mít 100 sáhů, toho sýra by možná stačilo 50 kvintíků, banánů jsi mohl vzít 3 hřivny, toho mléka by možná stačily 3 mázy a oleje 3 žejdlíky, Pánev by byla možná lepší půl lokte - palačinka je pak větší. V tak příjemné teplotě 19°R se to nakupovalo! to my tu máme 513 °Rankinea. A to je kosa!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli vypiješ galon mléka, tak sis měl vzít čtvrt míle toaleťáku. Tohle ti stačit nebude.

    OdpovědětVymazat
  5. až to všechno sníš a vypiješ, snad budeš konečně tlustý na tři prsty!
    Třeba ti do Silvestra vytráví...jak jste na tom?

    OdpovědětVymazat